2.09.2006

遊園

跟B 行街, 行行下, 大家突然往上望, 大叫 : 火燭啊 !! 當時真係好大火, 火舌燒到上層, B 突然話 : 果度係22樓 ……… 22室 我都已經嚇到腳仔軟, 而佢就拔足跑去火場, 邊跑邊話 : 係我舊老闆office。 就在途中, 我撞到他和他的家人, 一家五口 (五口咩? 他的妹妹個樣好靚, 不過就好酷) 一家人都穿上黑服, 面黑黑, 木無表情, 我詐作看不見他, 卻被發現了, 他走到花檔買了一打天堂鳥, 我遠遠望著他, 他也一直望著我, 然後就上車。 我和B 跑到肇事大廈的大堂, 梗係一片混亂啦! 見到某人老公H, 哭衰的樣, 仲要人摻扶, 哎呀, 好慘情, B 走到一間房, 有人指一指鐵板床上既一個胖胖的小女孩……當然唔係好野 ……… 此情此境, 我也讓朋友默哀一陣, 走開, 到了一處花園似的露天地方, 那裡的人竟然嘻哈大笑, 有人拿香檳有人拿啤酒 ……… 最後我卻無拿拿落得做「腳底按摩女郎」呆晒……. 個客仲要係肥媽。 新年流流發埋o的o甘既惡夢, 午覺被驚醒, 仲嚇到心仔跳, 夜晚唔敢夢。 個夢……..唔知有什麼啟示呢?!

沒有留言: