4.04.2006

我未成年

一年一度的精神年齡test, 過往幾年我精神年齡都比實際年齡-5歲 ( 我喜歡的距離)。誰知! 上年開始, 在我人生跌到最暗處, 精神年齡開始創新低13歲, 煩惱愈多愈想逃離壓力現場, 想回到小時候, 什麼都不用多想, 只顧一味向前衝衝衝, 初生之犢, 多麼的............. 「笨」, 卻笨得直接可愛坦白沒機心。人笨一點也不是負面事, 最起碼會懂得從新欣賞和寬恕自已跟別人 。小聰明有時是負累, 我希望自已愈笨愈開心, 有智慧又有童真。 今年的鑑定結果您的精神年齡17歲 幼稚度64% 成熟度36% 老化度17% 比起上年, 我成長了5歲啊! 還差一年我就成年了。兒童節快樂。

4 則留言:

匿名 說...

頂你唔順......

我呢.....又創新高, 你話死唔死?

鑑定結果
您的精神年齡36歲
與您實際年齡差11歲
幼稚度48%
成熟度68%
老化度39%

係你o既一倍呀, bell姐!!!

匿名 說...

唔係呀嗎! 你的精神年齡為17歲.卜卜脆?
我的精神年齡為31歲. 照咁睇, 你的思想真係都幾.........
醒啦! 回到現實啦!
17歲的小姑娘. 你入去投注站小心比人查証呀!

Silverbell 說...

扔: 不斷提高好似係正常過我的「反早」現象, 哎~~
B : 我思想成熟行為幼稚,好未!

你地呢兩個"老人精",擺明係後生扮老。

匿名 說...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»