3.30.2006

學車

心肝是如何「的」起來? 進去 --> 吱吱滲 --> 填表 --> 交出你的(金錢) --> 完成。 呢套簡單動作, 由決定到完成, 不消半小時, 我就擾攘了好幾年才行動。 朋友對我學車這個決定, 無不嘩嘩聲, 他們並不吃驚我會去考貨van 牌, 而係...... 「她終於都肯豁出去報名了。」 一切都始於行動, make it happen。 這個遲來的小小「理想」, 順順利利的話可望於4個月後達成。 成事在人。

幸運B送給我的入學禮物 mini coopers, 成功再獎我一架Land Rover (my dream car), keekee 多謝你!

4 則留言:

匿名 說...

咦,學車呀?!
好呀!陳生多個同事同佢分擔工作勒!

Silverbell 說...

木木美,你終於都來喇!歡迎歡迎~~
um...為公司的貴人?車? 呢個o甘大既責任,都係留番俾陳生好喇!

匿名 說...

唔洗客氣.
有我幸運B送給你的幸運車. 你考車牌必定會成功. 記住, 做什麼事都好" 淡定有錢淨".

匿名 說...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»