10.04.2006

奉旨中秋

我很愛過中秋節, 因為我愛看到熱鬧。 以前我家都愛招呼一班親朋戚友來飯聚, 阿爸阿媽叔叔阿姨輩就大吃大喝, 我呢個小鬼就可以大口大口可樂灌落肚, 未等得及吃飽, 就奉旨踢對拖就落街玩。 在新界屋村長大的, 總會通山跑, 奉旨燒燈籠食玉兔, 玩通宵, 無人理。我住的屋村有一段跑步單車徑, 有一家大小帶備椅子月餅燈籠, 泡壺茶實行席地而坐來賞月, 還掛滿一樹燈籠, 好寫意, 當然, 事後都是拍拍籮友就走。人大了, 不再通處跑就愛踱步, 看看人, 看看月。那年......月亮好大好黃,似足雙黃蓮蓉月餅的咸蛋王, 新鮮得流出蛋黃王水一樣, 我伸手去摸, 他說 :「正無聊鬼」「我是月餅鬼」「睇你塊面都知」。 今年是我第一年不在港渡中秋, 跟媽回肇慶過, 看看, 故鄉的月亮是不是一樣又大又黃先。每年中秋我都會給自已許一個願, 今年, 這個願我給你許吧。「但願人長久, 千里共嬋娟。」(笑番先) bell out of town (4/10-10/10)

2 則留言:

匿名 說...

歡迎你回歸呀!
我覺得香港既中秋越來越冇氣氛啦!
位位小朋友都只係玩電燈籠, 螢光棒. 我真係怕佢地遲D連什麼叫煲蠟都唔識呀! 雖然煲蠟係危險. 但在我來講, 總算是一件開心既玩意及回憶

Silverbell 說...

在鄉下農村過中秋節也是一般,吃吃月餅,在河邊賞賞月,農村小朋友沒有拿燈籠玩蠟燭,貴嘛!但有得吃,他們已經很開心。

我小時候也愛看人玩煲,我自已不敢, 只遠遠地站著看,火舌會達二層樓高,很刺激呢!我想,現在已經禁了,再過二三年,煲蠟應該也會式微,點蠟燭也只會在生日蛋糕上才會出現嘍。這些記憶唯有留在腦裡吧!