7.14.2005

咖哩

終於都找出引致氣管敏感的兇手之一 , 原來就是我的摯愛 ---- 咖哩。 午飯吃完咖哩即氣喘得不可止, 要急急o拍兩粒敏感藥。 原定一星期的養病期, 因為一餐咖哩要延長, 人算不如天算。 倒也好, 找到元兇之一, 以後唯有避之則吉。但, 咖哩確實是我的摯愛, 難於取捨。 諗起阿呢邊緊握陶 lingling 雙手問 :「妳揀丫, 想死定唔想死!」 陶 lingling 掙扎左一輪 , 然後諗 : 「妖, 硬頸既女人通常都會長命百歲 , 咪好番先食o羅 ~~」咦, 又係喎! 下星期一定要好番, 因為我等住星期四既「開年飯 dinner with friends」yeah ~~ god bless me again plsssssss ~

3 則留言:

梁偉洛 說...

咖哩我都好鍾意食!
而且黃咖哩證實可以預防某些癌症,
好番你一定要多吃呀!
祝早日食哩!

匿名 說...

God Bless, 果晚唔會有咖哩!

匿名 說...

嗚嗚嗚......
真係冇我份了......嗚嗚嗚~~
connie我唔制呀!!!!