5.30.2006

一個人........ 小變

麥兜菠籮油王子有首o甘既歌 - 教我如何去小便 爸爸帶我去食叉飯食鹵味 爸爸帶我去"席爹席豬頭肉" 爸爸帶我去食次飯 然後帶我去食牛治仲叫了兩個蛋撻 爸爸帶我過大海食葡萄國雞 爸爸帶我遠赴香禺食乳鴿 爸爸與我看著海浪 與我一起對浪小便 爸爸突然對我話 : 「佢話唔o係o甘 不過就 不過就 不過就會總o係o甘o個o的o野 過去就 經已沒有o個家o野 經已沒法不分開 你以後全部靠自己 一個人小便。」 爸爸帶我去食拉面食咖喱 爸爸帶我去食叉瀨食燉奶 爸爸帶我去小便 如何靠自己拉鏈 佢話:「唔願變成o甘 不過就 不過就 不過就會總o係o甘o個o的o野 過去就 經已沒有o個家o野喇!所以沒法不離開 以後全部靠自己 一個人小便」 爸爸帶我去帶我去食叉飯食鹵味 爸爸帶我去 "席爹席豬頭肉" 爸爸帶我去小便 仲教我要怎樣小便 如何咪滴溼笪地 我巴巴(我這樣叫的) 沒帶過我去對浪小便, 他的公民意識好強, 覺得小朋友不應該隨街小便, 無論幾多歲的小女孩都應該入女廁。 猶記得二三歲, 跟巴巴上酒家, 我「急」起來, 身邊沒有阿媽阿姨家姐等女性, 巴巴又唔慣求人, 於是"o的"我去女廁門口推我一下 : 「自已進去, 爸在外頭等你」。 三歲人仔, 面對一個半身高的馬桶不知所措之餘, 地下滑潺潺, 我呆了半天, 一直等.................好心阿姨「幫」一下。結果, 我當然順利解決, 之後......點都唔肯一個人跟巴巴出街, 直到「識」照顧自已為止。 到今刻, 原來我還是不懂照顧自已, 枉巴巴在我三歲時就想訓練我獨立, 今天有人對我說 : 「要生性啊!」這麼大個人還要人在外頭等嗎? 還要怕獨行嗎? 巴巴 : 我很令人失望吧! 你仍在外邊等我.............小「變」嗎?

4 則留言:

匿名 說...

我也有一個類似的回憶...
大概也是三歲左右吧, 跟爸巴去遊船海....要自己穿泳衣啊。我在裡頭穿了, 不肯出來...
爸巴拍門, 勸我,叫我開門,我都唔肯...自己卻不懂說明狀況...
我記得... 我無論如何都沒辦法把泳衣拉好..."露點"!
我公民意識都好強, 知道咁樣唔見得人...又唔識講。
最後係點,我唔記得喇。

匿名 說...

你好好彩呀!上天賜你有一位咁好既巴巴.

匿名 說...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

匿名 說...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»