6.03.2005

雜記之我今天好靚女

blog 附屬的hello 有edit 及過相功能, 很好玩, 把相片edit 然後就可以直接link 到blog, 方便到極。有得玩就連文都懶寫, 好女懶女又一臉天堂一臉地嶽, 復版第一擊, 會唔會脫韁!? 早上先到ifc 工作, ifc tower 的大堂服務員姐姐,樣子愈來愈標緻, 男的就smart 醒。 恆基做市場ing 果真有一手, 整幢大廈都很young look, 夾晒style, 使到進出的人都神釆飛揚。 在shopping mall 兜了一圈, 廚窗換了新裝, 好靚, 貴, 好Q貴, 得努力賺錢嘍,物慾是叫人加倍努力, 而不是墜落啊。然後見到大隻仔 model Waterwong , 大隻, 唔靚, 好大隻 ; 快樂守則其中一則 : 盡量叫自已把外表不美的東西看成美麗。 回到公司, 在大堂lift 口遇到隔離公司的上海靚佬, 上海的湯圓男人出名有風度, 他認得我是鄰居, 按著lift門, 讓我先入先出, 然後報以一個「morning smile」, 怎麼來的好教養。 「門面功夫不可少 ~~~ 香港男生。 」 「門面野 ! 我地男人, 天地豪情, 唔慣整色整水!」 「至低限度, 不要自已一個箭步逕自衝去開門, 然後留下女生在門外, . 連鼻子都撞歪。」 「幢門甘重我邊有力頂」 「................... (留啖氣暖肚罷)」 香港男生, 總讓人喜歡喜歡憂, 個個都仲吃緊*媽咪麵。 * 媽咪麵是一款最受現今小學生歡迎的學校零食, 童星點心麵的A貨。 把麵餅弄碎, 乾o趙,填飽自已個肚就算。

沒有留言: