6.30.2005

Target & Requirement

TARGET 做sales 最大困難係每個月都要meet 到target , 交唔到數, 蝕底薪扣bonus , 俾老細鏟之餘仲要俾同事白眼, 一沉百踩, 食幾多救心太太都補唔番。曾先生一日係lonely salesman, 一世都係, 除非佢唔做呢行。唔做邊個做, 仲有人可擔此大任咩, 「任重而道遠!」 果然係溫總, 出到論語, 曾生都係四字形容詞。 咦, 講開meet target, 今日同fd 傾開, 人生幾大target, 我地又meet 到幾多。大學開始拍拖, 入大公司做, 跳槽過大塘, 年年升級, 讀master, 畢業, 供樓, 結婚(都仲係大學果個), 生仔, 搵小學, 升中, 個仔大學畢業, 可以拿MPF....... 好似玩野外定向check piont , 在有限既時間拿夠分數, 走人。ursh ~~ 倒抽一口維珍利亞, at the end 咪就係我同小肥o向銀龍坐到天光都傾唔完既結論 - 「我(們) 都是普通不正常女生。」所以meet target, 對於我(們)已經唔再係一回事, 因為老早就偏離航道, 飛左唔知邊個星球, 可惜遇唔見小王子, 卻遇見洗濮隊長、異型、巴魯旦星人及幾隻火星野。直至, 某日在某行星"慣" 低然後回顧一生...... ursh 又倒抽一口維珍利亞, 人生不過如此, 開心唔開心先, here & now, 都未埋單, 我未答到太陽臣日報記者既提問。 唔好話我唔臭米氣, 米氣, 即是飯氣, 飯氣供心, 我要人氣, 人見人愛, 於願足矣! 係o羅, 我(們)咪又係人一個, 努力搵錢, 然後玩樂, 只係比例上超標, 但一樣可以同MTP (meet target 既人) 活於同一天空下, 高唱國歌, 無問題。問題係取捨之嘛, 食得咸魚抵得渴, 我終於都明白呢句說話既深層意思。 REQUIRMENT 朋友想轉工, 於是就問下身邊既人 : 你公司係咪請人? 係。 夜晚好夜無得收工 成日俾人鬧 假又無得放無補錢, 無補假 出左trip, if早機返, 要即刻返公司24小時on call 做o岩野無人appreciate你, 一做錯就死得o勒 媾唔到仔 人工好低 完全唔合比例做底下階層工作, 斟茶遞水買M巾 提早更年期, 肥汁醇過高, 30歲人有50歲樣 最好中午唔好出街食飯, 留響公司邊做邊食, 叫外賣囉 但係外賣係自己俾錢喎 仲要晚晚發惡夢, 心理唔平衡, 同愛侶吵咀... 胃下垂, 腦便秘, 膊頭勁痛, 肌肉發炎 拿拿拿, 做得耐咪會有埋妄想症囉 係會自己整爛個鋁窗飛落街 會支持東隧加價 會發動恐怖襲擊 爭取婦解 反對無煙城 總之咩衰野都係因為我地做左呢份工而起 拉登之前就係做左呢行8年, 撒旦姆做左7年 妳朋友仲做唔做架? p.s 以上係一份工並唔係幾份工夾埋既requirement。 語塞。sorry, 有事走先。 打份工, 條件駛唔駛開到甘辣。 係喎! 一份類似既工, 有個姓董既都做左7年零3個月 自已「整爛個鋁窗飛落街」? 果然係世事無其不有, 999 誰是兕手。 我終於知道兕手是誰, 報警拉佢。 pps : 以上對話, 無gag 成份, 全部係真情對白, 提起都仲傷心果隻。

沒有留言: