6.21.2005

世上最苦既茶

喝過世上最苦既苦茶之後, 我服了, 失戀咪再去劈酒, 去劈苦茶, 包你劈完之後就明白酒入愁腸係解決唔到情愁(仇), 整唔喊你既。 劈碗苦茶, 包你即時喊得出, baba 聲。 又咳過, 仲要嚴重過之前, 乖乖地睇中醫, 飲苦茶 .... 從未嚐過既一種苦味, o的苦味由月利尖, 月利中, 月利底擴散, 慢慢流入喉嚨, 果隻質地並唔係流質, 杰撻撻, 苦澀味連咀唇都麻痺左 。 飲緊藥既時候, 電視做緊「黑森林」, 見到胡杏兒吃了一口什麼honey muffin 之類, 然後睜大雙眼, 個樣霎時小雲左, 滿有啟示"叮"一聲, 頭側側 45度角望上天, 然後話 : 「千其唔好俾自已後悔」, 轉身走仲要做個yes 的打氣手勢。 當堂藥都噴番出o黎。胡杏兒妳o黎?景定贈慶。 我講過, 唔會再病, 唔要再飲果劑世上最苦既茶。頂, 仲要飲成個星期。

6 則留言:

匿名 說...

你係唔係因為之前感冒未清走左去Swimming呀! 保重身體呀! 老友!

Silverbell 說...

Swimming 有助心肺功能,果日天氣好,海水又唔係好凍, 應該唔關事。罪魁禍首係一餐泰國菜,好味香濃既咖哩炒蟹,生菜包,串串同蒜蓉包....我都知衰,但唔後悔食左。
G4下次要去試下。

匿名 說...

你係咪去睇果個我話你知既中醫呀?效果如何?希望你藥到病除,早日康復啦!Take care!

Silverbell 說...

有心有心。係啊!就係果個何中醫o羅。暫時未有顯著效果,我諗要飲多幾劑先知!

匿名 說...

唔.........咁真係有苦自己知!保重保重!不過,最緊要都係要聽話聽話至真!

Silverbell 說...

收到! 康妮少女connie middle girl(呢個係我同小扔給你既nick name,至於點解...我相信你會明)唔敢喇!會乖乖飲藥,戒口, 唔係我只會落得兩個字的收場 - 「死梗!」