6.13.2005

天性

那邊的他, 失戀初癒, 前晚昨晚嘩啦嘩啦瘋狂工作一番然後繼續醉生夢死生活。好歹是個聰明人, 明白活著真好的道理。他說朋友都把他縱壞, 我們就是知, 聰明人會自尋出路, 我們如何縱, 你都不會行歪, 還會做些出人意表令人心悅的事 (希望係啦!), 放心過縱一個好人/壞人。 「好人壞人都不要做, 要做個叻人, 聰明人」爸以前講過。 呢個時勢最緊要識走位, 被人傷過, 萬箭穿心也好, 被人出賣, 赤裸人前也好, 別個頭, 就明白什麼是一理通百理明, 只要捉得住 rhythm, 好快就曉得彈一首好歌, 縱使你當初連豆豉都看不懂, 邊學邊做, 有誰不是丫, 呵 ~~ 我 ? 頂多只有小聰明, 別人眉頭眼額自小學懂, 相士早說我本身欠溫柔, 係, 至少我還知情識趣, 要去到發爛的餘地=大家都無彎轉, 歇斯底里我試過, 見過那一面的自已, 果然是討人厭刻人憎到極, 毫不可愛, 會重蹈覆徹嗎? 天曉得洪水來臨時, 你會抓住什麼去自救? 始終要到發生的一刻才顯出人性。 明白了, 不代表懂得處理, 噫 ~~ 我悟性還未夠啦! 未夠班啊 !

2 則留言:

匿名 說...

我好認同你爸爸的說話. 不要做好人及壞人, 要做叻人及聰明人.

Silverbell 說...

梗係啦! 駛乜講!
有乃父必有其女,一個字醒(神)。