6.05.2005

一年兩度

一邊喘氣 , 一邊趕好女子的稿。 對, 我得了感冒然後離不起摵唔甩後遺症 - 氣喘發作。 每次病發要是看管不好, 都要捱兩個多月才會痊癒。 但事情總有兩面的, 意味呢兩個月我又會急跌磅嘍。 執好執壞?

5 則留言:

匿名 說...

嘩!終於番來囉!祝蒸蒸日上,長寫長有啦!
你親愛的讀者敬上

Silverbell 說...

C姐:
你既失眠似乎去到好嚴重地步,聽唔聽到天濛光鳥仔既吱吱聲? 失眠的既時候,綿羊,兔仔,龜,蛇,十二生肖數晒出來都未必會訓得著,係o羅,訓唔著來呢度探下我,可能我都同樣未訓。你係我第一個「親愛的讀者」,痺但?。

匿名 說...

我失眠失到簡直去到失失慌既地步啦!晚晚唔止數齊十二生肖十二星座,連阿師兄提點既眼觀鼻鼻觀心既方法,就連肝連肺都觀晒,還是繼續失過不亦樂乎!朝朝聽到既並唔係雀仔吱聲聲咁正,而係如猛獸出動既巴士聲!其實,說到底都咪又係因為個心未淨既原故!希望呢種日子快d過去啦..........不過,話時話,我失唔失眠都仍然會黎探你既!因為我點都係你既忠實讀者丫嘛!嘻嘻~~~~~~~~

Silverbell 說...

試下數埋十二樂坊,芳華十八,甜蜜十六,七七四十九o個埋。唉,施主妳個心唔夠淨,俾妳練埋降龍十八掌都係眼光光架啦! 師兄o個招簡單o黎講叫「靈魂出竅」,有佢o甘高層次先可以練得出神入化。我勸妳還是嘗試心靜自然涼,或者抽當事人出來陪妳一齊失眠,呵呵。

匿名 說...

個當事人咪我自己囉!咪以為人地仲有咁大本事令我為佢失眠先得架!未out都已經係fading啦!人地鍾意就日日報到至今又隔日至隔兩日甚至隔三四日至有個message當現左身,我都已經習慣晒,正所謂見到就見,見唔到就算!當今令我最苦惱亦最花心思既正係自己既前途,既然佢現身與否都幫唔到又share唔到我任何野,而我對於佢係咁可有可無時,我亦可用同一方法處置之!係咪!?講真,對於我呢種缺乏耐力既人,可能短暫愛情會縈繞一生,但最終自己才是一世!(呵~~~好眼訓!)