6.03.2005

一味講潮 / 一味回憶

記者訪問903 DJ 森美, 要他推介一款05潮物。他說 : 「而家後生仔, 只係一味講潮, 唔知咩叫型。o黎緊既潮流, 應該係多睇書, 儲多d 內涵, 唔好一味著晒d 潮物?身。」 在中大做客席 lector 的森美叫後生仔多看書 ; 少爺占就搵年青作家王貽興合作做了一個懷90's 舊的廣播劇「八王子」, 告別校園時、華dee、靈通天地線、街霸、荔園、初戀無限等90's icon 通通湧晒出來 ; 彭浩翔在電影AV 中加入一大段詹瑞文 FK 理論, 鬧爆一眾貪威識食的大學尖子, 片未加插一段火紅年代大學生為保衛釣魚台事件的註解 , 我覺得at the end都係太說教,唔夠乾淨俐落。 2千年, 7字頭的他們都大個仔, 進入kidult or man 的分水嶺, 結束一個階段另起新行。只有回憶是美麗的」(八王子solgan) , 的確,大部份人都愛懷舊,因為年少時的回憶永遠都最美,尤其黃金的80/90's 。有人說20歲之後就可以開始搵集體回憶,為自已倒數,為自已儲備,為自已背上加鉛。得到得不到, 失去定留番低, 也罷, 最怕懷完舊無以為繼, 回憶有時令人過份沉重, 係時候掉抵佢, 學身經百戰的老媽話齋「做人向前望」。 前排我發現眼下出現第一條乾紋時, 我的確有喊的衝動。 無錯, 我要變成老人精了, 大家給我買個救命鐘陀在身吧! 我開始 faloso。 p.s 903新搞作 - MMV project, 由 mini 帶頭, 每位DJ 為歌星拍一段30秒的自家製 MV。 林海峰幾時都甘盞,係, 阿jan 係硬,阿葛係軟,你係咪都係屬於我果個年代架 ?

沒有留言: